Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 25 augusti 2010 22:17

  


I really miss my emoguys + linnea å tua som inte är med på emobilden.   

Observera att vi använt fake-blod för att träna på såromläggning, alltså inte självmordsbenägna.


Jag käkade middag tillsammans med Jessica på Spicy hot idag, vi åt gott och pratade om allt som hänt och allt vi ville prata om. Efter maten gick vi runt i stan en stund för att försöka komma på någonting vettigt att göra, vilket vi misslyckade med. Det slutade med att vi hamnade på Waynes med en islatte och the, hähä. När jag kom hem åkte pappa och jag ut och övningskörde på direkten. Körde ner till båten och kollade till den och sedan åkte vi runt ett tag och plötsligt säger pappa:"sväng höger, ut mot motorvägen." Jag trodde han skämtade, men icke sa nicke, ut på motorvägen for vi och nervösare blev jag när hastighetsskylten 100 kom i sikte, glup! Men, eftersom jag sitter här och skriver så lär ni ha räknat ut att jag lever trotts en tripp på motorvägen. Jag tror jag lovade Jessica lite väl mycket när jag sa att när jag får körkortet så ska jag ta med henne på roadtrip till Tyskland och åka på Auto Bahn, hahaha! Be för oss när den dagen kommer mina vänner!


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 24 augusti 2010 23:22

  

 

Visst, det var skönt att veta första månaden att man aldrig behöver gå upp till skolan något mera och man var skitmallig för att alla som är yngre än en själv skulle plågas och gå dit. Men nu när den tiden är inne, när alla de yngre går tillbaka till skolan då inser man hur jävla tråkigt det är att vara arbetslös och det är inte alls någonting att vara mallig över, inte ett jävla piss faktiskt. Mina sommarjobbspengar håller på att rinna ut i sanden och jag börjar inse nu att jag verkligen behöver ett jobb, ganska snart också!


Igår kväll/natt kom jag på att mitt hål som jag har i vänster öra har växt igen. Jag tänkte först att jag skulle gå till någon frissa och be dem göra ett nytt hål där åt mig, men så kom jag på att det kostar ju pengar så jag tog saken i egna händer och gjorde som de gamla punkarna brukade/brukar göra: tog en säkerhetsnål och körde den rakt igenom, snabbt som sjutton, utan bedövning eller sövning!

     


Och sen gick resten som på en dans, lite rodnad direkt efter men det la sig ganska snabbt. Nu har jag helt plötsligt sparat en 100-lapp på att göra hålet själv, schysst!   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 24 augusti 2010 01:24

Jag är såå grymt fanatiskt hungrig så det finns inte på världskartan!   Förstår inte hur det kan gå till, jag åt en stadig middag: potatis, pannbiff och grönsaker (?!) Jag åt ju hela kostcirkeln i en portion! Nu har jag tuggat sockerfritt tuggummi för att bli av med både sötsuget och hungerkänslan, jag har till och med provat med extra tandkräm men inget funkar, gaaah! Jag tror jag kommer dö innan morgonen gryr! (ivan överdrivarN..) Bara för att jag är så hungrig så blir jag sugen på allting, jag skulle till och med uppskatta att få en pannkaka eller två, det som i vanliga fall är det näst värsta jag vet!


Jag har för övrigt inte gjort något speciellt denna dag, har letat efter lite jobb och hittat en del intressanta grejer som jag ska skicka en ansökan på, hoppas jag får ett jobb snart, I need cash!


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 23:17

Åh jag är såå grymt sugen på att pierca mig i tungan! Jag har varit det ett tag men tänkte att jag skulle tänka över det ett tag och nu har jag väntat och tänkt jättemycket och jag är fortfarande sugen på det, vad tycker ni? Gör't eller gör't'nte?

  

 

En annan sak jag också är sugen på är att pierca mig i bröstvårtan, vad säger ni om det då? Snälla kommentera, jag behöver råd!


/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 21:38

Nu har jag renoverat klart för idag på bloggen, så - vad tycks?   



/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 17:51

Jag håller på att renovera lite i bloggen som ni kanske ser, snart ska den väl se hyffsat presentabel ut. Stay calm!


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 15:42

Fredagen vart väldigt lyckad! Dricka, gott sällskap, dans och vi satt även på första parkett för en catfight vid baren, haha. Jag kan bara konstatera att jag kommer sakna er mycket mer nu efter den här kvällen, vi måste bara göra om det någon mer gång!   

  

    


Idag är det meningslösa söndagen och jag känner mig bara så trött på alla måsten.. måste in på högskolan, måste ta körkortet, måste fixa jobb, måste, måste, måste.. Jag blir bara såå trött på allting nu..


/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 19 augusti 2010 23:01

Imorgon är det fredag, finally! Nu har jag faktiskt längtat hela veckan eftersom jag och mina buddys med deras boyfriends ska kö en förkaka och en utgång, wiho! Det kommer bli asgrymt, som på den gamla goda gymnasietiden (snyft..) En sak som inte är den gamla goda tiden lik är att min BPBF (best party buddy forever, yeah engelska är inte min starka sida direkt) har gått och skaffat en bulle i ugnen, såå.. nu får jag dra med mig någon av dem andra buddysarna in i den djuuupa dimman, hähä. Lite som rysk roulette, får se vem som kommer med mig in i djupet.  

  


Men för att orka ända in i djupet så måste man vara utvilad, därför går jag och kraschar nu och taggar inför morgondagens bravader. Vad gör vi? NU KÖR VI!

 

/ johannah eriksson

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards