Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under februari 2011

Av Johannah Eriksson - 4 februari 2011 23:20

Första helgpasset avklarat, bara 4 kvar. Efter den här helgen vill jag bara ligga i sängen, kolla på Dear John eller någon annan rulle, äta popcorn och dricka citronvatten och mysa med mr B  - DET skulle vara heelt perfekt! But I will see, än så länge har ju bara helgen börjat och det är låångt till sista passet på söndag.. 


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 3 februari 2011 21:38


Klippte till frillan idag på Barbie och Ken. Jag bad om en bredare lugg och visst fan fick jag en bredare! Tunna ur håret gjorde hon också, jag tror att det var hår till två peruker som låg på golvet, typ. Sen la hon i en liten varmare färgton i mitt hår och även några ljusa slingor. Kort och gott sagt: jag är supernöjd! 


Barbie och Ken får 4 av 5 toast! 


Jag tycker om när du tar på mig


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards