Johannah Von Eriksson

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Herr Ågren på besök

Av Johannah Eriksson - 11 december 2012 10:30

Tentaångest, julklappsångest, träningsångest - ångest i mängder!   


Har två salstentor den här veckan - en på fredag eftermiddag/kväll och en på lördag morgon = grymt mycket ångest! Och alla julklappar är inte klara, ångest där med.. Jag har blivit sjuk så tränade inte igår, mera ångest.


Hela jag är som en ångestbomb - vill bara släppa allt och lägga mig under täcket och blunda en stund, men det finns inte tid för fjanterier, finns inga som helst marignaler för att bryta ihop nu! Bryta ihop, det får jag göra på söndag - hur jävla mycket jag vill.


Var på audiologiska forskningsenheten igår - hur coolt som helst! Nu vet jag att det här är rätt. Önskar att jag kommer få jobba inom diagnostik eller på den avancerade rehabiliteringen (kan eventuellt tänka mig tillverkning av insatser också) i framtiden. Jag var väldigt insnöad på barn först och visst skulle jag kunna tänka mig det också, men vill allra helst till den avancerade rehabiliteringen eller tillverkningen av insatser.   


Nä nu får det vara nog, nu får du kliva upp ur sängen åtminstone Johannah-pytt-i-panna! Du lär dig inga beteendevetenskapliga teorier i sängen under täcket.


Tjarrå


/johannah eriksson.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannah Eriksson - 4 juni 2014 22:25

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2779018032

Av Johannah Eriksson - 26 mars 2013 19:07

Idag är det tisdagen den 26 mars 2013 (för er som inte visste det) och den har varit helt hyffsad trots dålig disciplin för tentaplugg. Morgans farmor, farfar och lillasyster kom in till Örebro och bjöd på lunch (läs pizza) och pratade lite. Därefter...

Av Johannah Eriksson - 21 mars 2013 16:42

Oj, nu var det ett tag sen.. IGEN! Ingen ordning på den här Johannah:n inte..  Men ja, vad ska jag säga? Träningen ligger lite på hyllan eftersom det är så mycket i skolan, och för att jag är så trött jämt nu för tiden, vet inte om det beror på att...

Av Johannah Eriksson - 11 februari 2013 12:23

Trots en härlig helg med god mat, alkoholhaltiga drycker och tårtkalas så stod jag på gymmet imorse - dock tog det emot att göra sig i ordning och tänka att jag MÅSTE gå till gymmet. Jag är stolt över mig själv som sparkade iväg mig dit, jag bevisar ...

Av Johannah Eriksson - 5 februari 2013 20:47


Här är receptet på dagens middag:   Panerad torskfileér, 4 port. 400 - 500 g torskfileér 2 ägg 2,5 dl mjöl ströbröd efter behag salt  peppar   Gör så här: Vänd torskfiléerna i mjölet så hela fileén är täckt, vänd dem sedan i ...

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards