Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 18 augusti 2010 23:36

Uh, jag satt i tandläkarstolen hela morgonen och fick hela munnen om-möblerad..    det känns i alla fall så. Fast det enda hon gjorde var att picka hål i mitt tandkött och skrapa på mina tänder med en fiskekrok, typ. Detta är hämnden för att jag var en aningen slarvig med tandborsten. Men det ska inte hända igen, nu har jag köpt hem special tandtråd, två olika sorter dessutom och plus att jag nu har sagt till mi madre på skarpen att det behövs en eltandborste i det här huset, så nu är det nog en eltandborste som installeras i badrummet snart, förhoppningsvis.


Men efter att ha legat i stolen och grinat lite och muttrat på tandläkaren så är jag toalt slut, så nu ska jag gå och krascha i min säng och försöka komma några sidor längre in i Camilla Läckbergs deckare "Isprinsessan". Wish me some luck, I really need it.


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards