Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under mars 2011

Av Johannah Eriksson - 16 mars 2011 21:03

Jag är nog världsbäst på att maxa mina lediga dagar! Jag proppar in så mycket som det är möjligt att göra på en dag, men det känns såå bra efteråt när jag har hunnit med allting som jag velat göra! Idag åkte jag hem till Semlan i Hallsta, bakade/åt kladdkaka, drack the och pratade om allt mellan himmel och jord - gossip-times! 


Imorgon maxar jag min dag med ett stycka Tua och ett stycke Linnea på stan och sedan fortsätter jag med ett stycke Jessica senare mot eftermiddagen/kvällen. Från fredag till söndag så kommer jag i princip att bara jobba, morgon och kväll! Såå.. vi hörs på måndag igen, ok? 


Tjingeling! 


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 12 mars 2011 22:14

Vart ska jag börja? Det har varit och är fortfarande totalkaos i mitt huvud, ena stunden brottas jag med mina egna problem och i nästa sekund så kommer "bomben" och hälften av mina tankar går till en som står mig mycket nära, medans den andra hälften av tankarna fortfarande brottas.. jag vet inte hur du vill göra? Jag vet vad jag vill, men vad vill du? Det känns som att jag bara jagar dig, ska jag behöva göra det? Jag vill kunna stå här och veta att du har en hand för mig, hur långt bort eller hur nära vi än är. När jag är med dig så vet jag och jag känner det att det finns en hand där för mig, men finns den även när du inte står här bredvid?


Jag är så splittrad.. ska jag fortsätta jaga eller stanna? 


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards