Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under juli 2012

Av Johannah Eriksson - 18 juli 2012 16:50

En tant på avdelningen är jätteorolig och springer omkring, så jag haffar henne och sätter henne i soffan bredvid mig. Lite längre bort i korridoren står ett par kaffebröds-feta gubbar och fixar en sprinkler som är trasig. Plötsligt kommer en av dem fram till mig och säger:"bra! Låt henne sitta en stund för hon går ju så mycket." Ööh?! No shit sherlock?! Kanske var därför jag satte henne ner? Ofta man säger så till någon som jobbar dag ut och dag in med dem dementa? Nä, avgå sprinklergubbar, avgå!

/Johannah Eriksson

Av Johannah Eriksson - 17 juli 2012 00:22

Wow, nu var det länge sedan jag skrev.. IGEN! Att jag aldrig lär mig!

 

Idag, den 16/7 är det precis ett år sedan det blev vi. Idag, för precis ett år sedan så satt vi på golvet under ett par filtar i Morgans lägenhet, i studentkorridoren på Tybble och drack vin och skrattade. Jag har aldrig känt mig så levande som jag har gjort det här året, under det här året så har vi gått i medvind och motvind men vi har bara blivit starkare, vi har flyttat ihop och vi har varit utomlands. Det känns så klyschigt att säga "och fler år ska det bli", det är lite lågstadie-nivå på det, men jag kan inte tänka mig att dela alla mina dagar med någon annan än dig, Morgan. ♥


"Få förstår vad kärlek egentligen är

få förstår att det är den är enkel

men alla kan se att jag älskar dig


Vägen må vara krokig och svår

den må vara smal och brant

men med dig är den lätt att gå


När vägen blir mörk och svår att se

släpp inte taget, håll mig hårt för

utan dig blir allt så svårt


När kylan kommer från öst

och det börjar bli höst vill

jag ha dig nära, så nära


Oavsett väder och vind

oavsett väg är jag din"


Din första kärleksförklaring som du skrev till mig ♥ Jag älskar dig, till det sista havet min älskling och oavsett väg, så är jag din!


/ johannah

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år


Skapa flashcards