Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 24 augusti 2010 23:22

  

 

Visst, det var skönt att veta första månaden att man aldrig behöver gå upp till skolan något mera och man var skitmallig för att alla som är yngre än en själv skulle plågas och gå dit. Men nu när den tiden är inne, när alla de yngre går tillbaka till skolan då inser man hur jävla tråkigt det är att vara arbetslös och det är inte alls någonting att vara mallig över, inte ett jävla piss faktiskt. Mina sommarjobbspengar håller på att rinna ut i sanden och jag börjar inse nu att jag verkligen behöver ett jobb, ganska snart också!


Igår kväll/natt kom jag på att mitt hål som jag har i vänster öra har växt igen. Jag tänkte först att jag skulle gå till någon frissa och be dem göra ett nytt hål där åt mig, men så kom jag på att det kostar ju pengar så jag tog saken i egna händer och gjorde som de gamla punkarna brukade/brukar göra: tog en säkerhetsnål och körde den rakt igenom, snabbt som sjutton, utan bedövning eller sövning!

     


Och sen gick resten som på en dans, lite rodnad direkt efter men det la sig ganska snabbt. Nu har jag helt plötsligt sparat en 100-lapp på att göra hålet själv, schysst!   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 24 augusti 2010 01:24

Jag är såå grymt fanatiskt hungrig så det finns inte på världskartan!   Förstår inte hur det kan gå till, jag åt en stadig middag: potatis, pannbiff och grönsaker (?!) Jag åt ju hela kostcirkeln i en portion! Nu har jag tuggat sockerfritt tuggummi för att bli av med både sötsuget och hungerkänslan, jag har till och med provat med extra tandkräm men inget funkar, gaaah! Jag tror jag kommer dö innan morgonen gryr! (ivan överdrivarN..) Bara för att jag är så hungrig så blir jag sugen på allting, jag skulle till och med uppskatta att få en pannkaka eller två, det som i vanliga fall är det näst värsta jag vet!


Jag har för övrigt inte gjort något speciellt denna dag, har letat efter lite jobb och hittat en del intressanta grejer som jag ska skicka en ansökan på, hoppas jag får ett jobb snart, I need cash!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards