Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 15 augusti 2010 23:30

Något som varje syskon till ett yngre någon gång måste ha tänkt är:"varför i helvetet skulle mina päron vara så vrånga med att skaffa ett till barn efter mig, räckte det inte med dem de redan hade?!" Tydligen räckte det inte med två skitungar, det var absolut tvugna att ha tre skitungar.. För tillfället är min lillebror inte min buddy och inte min mamma heller för den delen. Anledning 1, de försökte tvinga mig att slå ihjäl en gräshoppa med den elektriska flugsmällan, anledning 2, när jag inte hjälpte till kom de in med den i en burk och kastade den på mig samtidigt som de skrev:"VI FÅNGADE DEN!!", anledning 3, det visade sig sen att det bara var en ihopknölad hårsnodd och anledning 4, de fick mig att drämma igen dörren på min hårfön så munstycket lossnade.. tack mamma och lillebrorsan...

 

 

  


/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 15 augusti 2010 15:11

Jag har fortfarande Winnerbäck-ruset kvar i kroppen, jag är så lycklig! Första parkett, ögonkontakt, svidande hals, underbart sällskap och många sjuktbra bilder med kameran. Skulle jag dö i detta nu så skulle jag dö lycklig i alla fall, den bästa dagen i hela mitt liv var igår! Åh jag är så nöjd med hela dagen, jag skulle vilja köra den dagen på repeat 1000 gånger om. Här nedan lägger jag upp dem bästa bilderna från igår, så njut, njut mina vänner och känn kärleken och energin flöda genom bilderna till er, för för mig står Winnerbäck för kärlek, energi och visdom.

  

  


  


  

Alla bilder från denna underbara kväll ligger på min facebook, så kika in där för fler enastående bilder på en fantastisk vacker man, ett sällsynt exemplar   


/ johannah eriksson.

Musik · Tips · Vardag

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards