Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under januari 2013

Av Johannah Eriksson - 26 januari 2013 19:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johannah Eriksson - 24 januari 2013 12:07

Jag vet att det här är en gammal nyhet/artikel och det kanske är lite sent att ta upp det nu, men någonstans så kom livet och alla känslor över mig, så därför har jag inte riktigt orkat skriva något om detta - trots att jag är så otroligt lättad och lycklig för Tobias skull! 


Ni kommer kanske ihåg att jag skrev om 38-åriga Tobias med down syndrom, autism och tvångssyndrom för några månader sedan, då när aftonbladet skrev en artikel om att försäkringskassan hade beslutat att Tobias inte längre hade rätt till sina assistenter (det inlägget hittar ni här). Men den 9onde januari 2013 så kom beskedet att Tobias vunnit över försäkringskassan i Förvaltningsrätten! Jag är så jävla glad för Tobias skull att han fick rätt mot satans avkommor, jag är så jävla glad att det fortfarande finns jordnära människor som kan se verkligheten som den är! Jag är så jävla glad! 


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 1 januari 2013 17:23


Du är den vackraste jag mött,

inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött.  

 


/ johannah eriksson. 

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards