Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 25 augusti 2010 22:17

  


I really miss my emoguys + linnea å tua som inte är med på emobilden.   

Observera att vi använt fake-blod för att träna på såromläggning, alltså inte självmordsbenägna.


Jag käkade middag tillsammans med Jessica på Spicy hot idag, vi åt gott och pratade om allt som hänt och allt vi ville prata om. Efter maten gick vi runt i stan en stund för att försöka komma på någonting vettigt att göra, vilket vi misslyckade med. Det slutade med att vi hamnade på Waynes med en islatte och the, hähä. När jag kom hem åkte pappa och jag ut och övningskörde på direkten. Körde ner till båten och kollade till den och sedan åkte vi runt ett tag och plötsligt säger pappa:"sväng höger, ut mot motorvägen." Jag trodde han skämtade, men icke sa nicke, ut på motorvägen for vi och nervösare blev jag när hastighetsskylten 100 kom i sikte, glup! Men, eftersom jag sitter här och skriver så lär ni ha räknat ut att jag lever trotts en tripp på motorvägen. Jag tror jag lovade Jessica lite väl mycket när jag sa att när jag får körkortet så ska jag ta med henne på roadtrip till Tyskland och åka på Auto Bahn, hahaha! Be för oss när den dagen kommer mina vänner!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards