Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 12 augusti 2010 23:14


Idag när jag satt och fikade med mina tjejer på Waynes så slog det mig att vi inte kommer ses sådär ofta som när vi gick i skolan. Jag har inte tänkt på det förens nu. Liksom, Linnea ska flytta till Örebro och plugga, Bella har flyttat till Timrå och ska bilda familj och Bettan blir iofs kvar här i Västerås trakten men hon har köpt hus på landet. Och jag då? Jag sitter arbetslös hemma och försöker fördriva dagarna så bra som det går fram tills jag får ett jobb, jag hoppades att jag skulle komma in på Högskolan iår men icke sa nicke. Det slog mig också idag hur mycket jag kommer sakna dem här clownerna, jag har haft dem vid min sida dag ut och dag in i 3 år och nu helt plötsligt ska dem sprida ut sig i vårat avlånga land. Det är som att gå med 3 extra tår och sen en dag så är dem bara borta.. sorgsen känsla och mysko liknelse. Men när jag har skaffat mig ett redigt betalt jobb så ska jag åka och våldgästa dem här krabaterna så mycket att dem tillslut blir tvungna att byta namn och gå under jorden, moahaha!   


Men allvarligt, jag kommer sakna dem och våra galna upptåg grymt mycket!   


/ johannah eriksson

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards