Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 4 augusti 2010 23:45

De senaste dagarna har jag varit fantastisk duktig på att bränna pengar, speciellt på kryssningen om efter. Så nu tänkte jag faktiskt lägga upp lite på bilder här nedan på en del av mina inköp de senaste dagarna. Varsågoda!

  

2 Smirnoff Ice, 2 Baccardi breezer, Koskenkorva lime/blueberry/cranberry & Passõa passion fruit, Vikingline Taxfree, 348:-

  

Armbandsur från New Yorker, 99 :-

  

Sweater tröja, 299:-, tre par trosor, 149 :- Allt från Gina Tricot

  

T-shirt med tryck, 149 :- från H&M

  

2 linnen, 99 :-/st från H&M

  

Mönstrade leggins, 99 :- från H&M

 

  

Prestige solglasögon 157 :- från Vikingline Taxfree, rött nagelack 39,50 :- från H&M 

Paco Rabanne Black XS, 549 :- från KICKS

 

Det var nästan allt som jag har shoppat, det är lite mer men jag orkar inte ta bild på allting heller. Så istället berättar jag.

  • En ring med en döskalle på från Ur&Penn, 89 :-
  • Dust It från MinoMin, 129 :-
  • Hårolja med värmeskyddande effekt från Hårpunkten, 249 :-

, nu var det nog allt. Inte hela världen om man skulle missa något, men nu förstår ni vad jag menar med att ha bränt pengar den senaste veckan, haha.


Imorgon ska jag försöka få med pappa till Bellevue och spela badminton med mig. Det var såå ofantligt länge sen jag spelade badminton och min pappa är en grym motståndare, så man kommer inte från Bellevue utan att ha svettats då. Hoppas jag får med honom då!


/ johannah eriksson.

Resor · Tips · Vardag

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards