Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under januari 2012

Av Johannah Eriksson - 17 januari 2012 12:38

Jag är så arg, så arg, så arg så jag tror jag spricker snart! 

Här har jag varit snäll och lagt ut pengar för ett vider som förut var min vän, bara för att han inte hade pengar själv! "Jag lovar att betala tillbaka" Jo tjena! Det har gått ett fucking jävla år ditt jävla äckel! Inte nog med det så har han gått upp i rök tydligen, jag får inte ta på honom någonstans! Hade börjat ge upp, men så såg jag honom springa in på ICA Maxi med två småtjejer för några veckor sen - i sjukhuskläder! Jag bryr mig inte ett jävla skit om du är inlagd på sjukhuset (kan ju bara hoppas att det är på psykavdelningen, för det skulle du verkligen behöva - en hjärnskrynklare!) Efter det tog jag upp det här igen och började leta, men vad hittar jag då? Jo, precis samma jävla äckelansikte på en profilbild på FB fast med ett annat jävla namn, så jag skriver att jag vill ha mina pengar eller så blir det en polisanmälan, å vad får jag för svar? "Väx upp!", "Sluta trakassera mig!" "Jag kommer anmäla dig för trakasserier och olaga hot!" WTF?!? alltså, ser du inte hur jävla löjlig du gör dig till?! Du är ju så jävla körd så det finns inte på världskartan! Och väx upp?! Jag undrar vem fan det är som ska växa upp egentligen! 

Usch vad jag hatar såna människor som dig, hela Västerås verkar ju krylla av sånna som du! Det är tur att jag snart flyttar, för jag vill aldrig se, höra eller han någon som helst kontakt med dig eller någon anan av idioterna! Hoppas du ser det här din jävla nolla! 


Nu ska jag åka och äta med Emma, innan det ska jag spela musik så högt att öronen blöder och all ilska rinner ut..


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards