Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 19 augusti 2010 23:01

Imorgon är det fredag, finally! Nu har jag faktiskt längtat hela veckan eftersom jag och mina buddys med deras boyfriends ska kö en förkaka och en utgång, wiho! Det kommer bli asgrymt, som på den gamla goda gymnasietiden (snyft..) En sak som inte är den gamla goda tiden lik är att min BPBF (best party buddy forever, yeah engelska är inte min starka sida direkt) har gått och skaffat en bulle i ugnen, såå.. nu får jag dra med mig någon av dem andra buddysarna in i den djuuupa dimman, hähä. Lite som rysk roulette, får se vem som kommer med mig in i djupet.  

  


Men för att orka ända in i djupet så måste man vara utvilad, därför går jag och kraschar nu och taggar inför morgondagens bravader. Vad gör vi? NU KÖR VI!

 

/ johannah eriksson

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards