Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 23:17

Åh jag är såå grymt sugen på att pierca mig i tungan! Jag har varit det ett tag men tänkte att jag skulle tänka över det ett tag och nu har jag väntat och tänkt jättemycket och jag är fortfarande sugen på det, vad tycker ni? Gör't eller gör't'nte?

  

 

En annan sak jag också är sugen på är att pierca mig i bröstvårtan, vad säger ni om det då? Snälla kommentera, jag behöver råd!


/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 21:38

Nu har jag renoverat klart för idag på bloggen, så - vad tycks?   



/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 17:51

Jag håller på att renovera lite i bloggen som ni kanske ser, snart ska den väl se hyffsat presentabel ut. Stay calm!


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 22 augusti 2010 15:42

Fredagen vart väldigt lyckad! Dricka, gott sällskap, dans och vi satt även på första parkett för en catfight vid baren, haha. Jag kan bara konstatera att jag kommer sakna er mycket mer nu efter den här kvällen, vi måste bara göra om det någon mer gång!   

  

    


Idag är det meningslösa söndagen och jag känner mig bara så trött på alla måsten.. måste in på högskolan, måste ta körkortet, måste fixa jobb, måste, måste, måste.. Jag blir bara såå trött på allting nu..


/ johannah eriksson

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards