Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under januari 2011

Av Johannah Eriksson - 31 januari 2011 13:51

Idag är det ingen vanlig dag, för det är fina H's 21 års dag ♥

hurra hurra hurra! 


  

min fina lilla storebror,

till det sista havet.


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 25 januari 2011 23:11

Efter att ha varit på en sittning på jobbet så åkte jag hem och städade mitt rum.När jag ändå höll på så tänkte jag att jag skulle rensa mina skrivbordslådor också. Drar ut första lådan och börjar plocka ut grejerna. Längst ner och längst in i lådan ligger ett CD-fodral med handskriven text: "Norberg med dem bästa!!" Eftersom det var så länge sen sist så matade jag in skivan i datorn och började min nostalgiresa. Herregud.. har jag varit såhär liten och blond?!   


              

Jag kommer ihåg att jag hade ramlat på cykeln någon/några veckor innan dem här bilderna, vilket resulterade i den största lårkakan jag någonsin har skådat på en människokropp! Det var med nöd och näppe som jag kom i jeansen, haha.


Shit, det här är 5 år gamla bilder! Tänk vad tiden går och tänk så mycket vi har förändrats.. lite sorgligt faktiskt.   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 19 januari 2011 23:36

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

och att dina ord i natten är det enda som når in


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 16 januari 2011 22:39


Som jag sa i förra inlägget, jag åkte och hämta miss Jessica - men inte Ransta. Men jag hamnade ändå där på något jävla vänsters vis senare. När vi hade kommit ifrån Ransta så började våra magar att kurra så vi svängde in på Burger King på Finnslätten. Hade jag kunnat sett in i framtiden då hade jag fan tagit drive thru, men nehej! Jag sätter ner vänster fot utanför bilen, halkar till med foten (observera att jag har bara vänster fot utanför bilen och har inte lagt någon tyngd på foten) I nästa sekund kanar jag på rumpan iväg från min bil, hur i självaste fan gick det här till?! Sån jävla osmidig entré har jag då aldrig varit med om tidigare, jag säger bara: tur att jag parkerade mellan 2 tomma bilar så jag fick lite skydd från konstiga blickar.


De skador som jag fick efter min vurpa - en bruten nagel, ett märke i vänster hand, ömma skinkor och ett blåmärke på vänster knä. Fattar ni nu att det inte var en liten vurpa jag drog på?!


Aja, nu ska jag väl sitta och försöka tröstshoppa på internet, får se om jag lyckas.


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 16 januari 2011 00:58

en fin sommarbild från -09 på mig och min kära fru, Jessica. ♥


Nog för att jag vaknade sent men jag har ändå hunnit smida en hel del planer denna lördag, hiho. Imorgon ska jag åka ut till Ransta och hämta hem min Fru, Jessica.    Förstår inte hur allsin dar hon hamnar där ute varenda gång jag vill umgås med henne? Jaja, jag får komma ut lite och Jessica får komma hem, great deal? Så imorgon blir det gossip gossip gossip, hihi. 


Nästa helg jobbar jag, då kommer jag att umgås med mina jobbkamrater och spendera mina luncher med Emma på Skiljebo, as usual. haha


Helgen efter det så är jag ledig. Då har jag plockat hit ett stycke Jasmine till torsdagkvällen, sen på fredagen lastar vi bilen och drar iväg till Vingåker och bara spenderar pengar (det som vi är så duktiga på) och sen på lördag sparkar jag ut henne   hiho!  


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 15 januari 2011 20:06

  


Kollade nyss på näst sista avsnittet av Svärdet och spiran med mamma och jag måste erkänna att jag är lite hemligt förälskad i Eddie Redmayne som spelar Jack Jackson i serien. Tänk er honom på ett silverfat, yummi säger jag bara!   


Dagen för övrigt.. Jag drog en fet sovmorgon imorse också, gissa när jag steg upp? 14.30!! Fucking halv 3 på dagen?!!  Skönt var det men vad fan, jag har ju inte gjort någonting alls av min lediga lördag! Aja, tar igen det imorgon istället då. 


I miss you   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 14 januari 2011 23:28


Everybody keeps telling me I'm such a lucky man
Lookin at you standin there I know I am
Barefooted beauty with eyes that blue
The sun shine sure looks good on you
I swear

Oh I can't believe I finally found you baby
Happy ever after, after all this time
Oh there's gonna be some ups and downs
But with you to wrap my arms around
I'm fine

So baby, hold on tight
Don't let go
Hold onto the love we're making
Cause baby when the ground starts shakin
You gotta know when you've got a good thing

You know you keep on bringin out the best of me
And I need you now even more than the air I breathe
You can make me laugh when I wanna cry
This will last forever I just know, I know

So baby, hold on tight
Don't let go
Hold onto the love we're making
Cause baby when the ground starts shakin
You gotta know when you've gotta good thing

We got a good thing, baby, woah
So hold on tight
Baby, don't let go
Hold onto the love we're making
Cause baby when the ground starts shakin
You gotta know, oh you gotta know
Oh you gotta know, you gotta know
When you got a good thing

We got a good thing baby
Woah, woah, woah, woah


/ johannah eriksson.

Musik · Tips
Av Johannah Eriksson - 14 januari 2011 14:55

  


Nu börjar min lediga helg, sköönt! Tog en fet sovmorgon till att börja med och nu ska jag sätta igång med världens tråkigaste uppgift.. städa mitt rum. Suck.. Men tro mig, det behövs verkligen! Är man inte astmatiker sen innan så lär man ju bli det efter att ha vistats i mitt över dammiga rum. Och så har jag samlat på mig ett fint berg med kläder nedanför och under min säng som jag nu måste gå igenom. Jag är tjej själv men jag har faktiskt ingen förståelse för den här sorten av beteende -att slänga kläder på golvet, som en horisontell garderob? Jag blir faktiskt väldigt trött på mig själv. 


Nehej, nu är det dags att dra tummen ur arslet. Talk to you later! 


/ johannah eriksson. 

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards