Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 31 augusti 2010 20:57

Idag är jag glad! Otroligt glad faktiskt! Jag har haft ett par jeans som legat i min garderob det senaste halvåret eftersom jag inte har kunnat ha dem, dem har helt enkelt varit för små. Idag kom jag rent slumpartat på att jag har dem ligger längst in i min garderob och tänkte att jag skulle prova dem igen och se om det gick bättre den här gången. Jag svär på Gud när jag säger att jag gled i dem som ingenting! Hallelujah! Det kan ju bara betyda att jag har minskat i cm, (kg har jag ingen aning om eftersom jag är inte är vän med vågen.. än..) Åh vad glad jag blev! Så glad att jag firade det med en nutrilett shake till lunch, wiho!

  


Jeansen på bilden är dem jeansen jag pratar om. För ett halvår sen så höll jag på att få blodstopp i benen för de var så trånga, sen dess har jag inte användt dem och idag sitter dem perfa!

/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards