Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Johannah Eriksson - 3 augusti 2010 19:07

Jahapp, nu åker snart karlstadbo'n hem till sig, men först skulle hon BARA låna mitt smink, sen BARA låna mitt ögonfransfärgning å sen BARA äta mig ur huset.. hon ruinerar mig i allt!

  


Och BARA för att hon raderat alla bilder på sig själv så får jag lägga ut en på hennes fötter, den lilla saten! Och  nu sitter hon och säger att mina fötter luktar.. nä nu jävlar ska hon ut ur huset, den bitchen!


Skämt å sido, men hon åker hem idag i alla fall.. sad but true. Jag vet i alla fall att hon kommer få det roligt på bussen, hon har en väska, en handväska och två kassar med godis och andra saker, haha. Hon kan nästan klassas som zigenare, hahaha.


Näe, men nu ska hon snart åka i alla fall, men hon ska BARA köpa något att dricka innan, vad hon begär massa av mig?! Den mest krävande kvinnan jag mött! Skojaaa


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards