Johannah Von Eriksson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Att vara arbetslös suger..

Av Johannah Eriksson - 24 augusti 2010 23:22

  

 

Visst, det var skönt att veta första månaden att man aldrig behöver gå upp till skolan något mera och man var skitmallig för att alla som är yngre än en själv skulle plågas och gå dit. Men nu när den tiden är inne, när alla de yngre går tillbaka till skolan då inser man hur jävla tråkigt det är att vara arbetslös och det är inte alls någonting att vara mallig över, inte ett jävla piss faktiskt. Mina sommarjobbspengar håller på att rinna ut i sanden och jag börjar inse nu att jag verkligen behöver ett jobb, ganska snart också!


Igår kväll/natt kom jag på att mitt hål som jag har i vänster öra har växt igen. Jag tänkte först att jag skulle gå till någon frissa och be dem göra ett nytt hål där åt mig, men så kom jag på att det kostar ju pengar så jag tog saken i egna händer och gjorde som de gamla punkarna brukade/brukar göra: tog en säkerhetsnål och körde den rakt igenom, snabbt som sjutton, utan bedövning eller sövning!

     


Och sen gick resten som på en dans, lite rodnad direkt efter men det la sig ganska snabbt. Nu har jag helt plötsligt sparat en 100-lapp på att göra hålet själv, schysst!   


/ johannah eriksson.

 
 
Ingen bild

linnea

24 augusti 2010 23:59

duktig! nu kan du ju skaffa jobb som piercare ;)

 
Ingen bild

Puffen

26 augusti 2010 00:27

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG :D Om du vill så ska jag lära dig allt jag kan så kan du bli piercare oxå :D haha
alltså jag tog oxå hål i örat för två veckor sen, Fy och blä, jag har gått och blivit nålrädd haha XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannah Eriksson - 4 juni 2014 22:25

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2779018032

Av Johannah Eriksson - 26 mars 2013 19:07

Idag är det tisdagen den 26 mars 2013 (för er som inte visste det) och den har varit helt hyffsad trots dålig disciplin för tentaplugg. Morgans farmor, farfar och lillasyster kom in till Örebro och bjöd på lunch (läs pizza) och pratade lite. Därefter...

Av Johannah Eriksson - 21 mars 2013 16:42

Oj, nu var det ett tag sen.. IGEN! Ingen ordning på den här Johannah:n inte..  Men ja, vad ska jag säga? Träningen ligger lite på hyllan eftersom det är så mycket i skolan, och för att jag är så trött jämt nu för tiden, vet inte om det beror på att...

Av Johannah Eriksson - 11 februari 2013 12:23

Trots en härlig helg med god mat, alkoholhaltiga drycker och tårtkalas så stod jag på gymmet imorse - dock tog det emot att göra sig i ordning och tänka att jag MÅSTE gå till gymmet. Jag är stolt över mig själv som sparkade iväg mig dit, jag bevisar ...

Av Johannah Eriksson - 5 februari 2013 20:47


Här är receptet på dagens middag:   Panerad torskfileér, 4 port. 400 - 500 g torskfileér 2 ägg 2,5 dl mjöl ströbröd efter behag salt  peppar   Gör så här: Vänd torskfiléerna i mjölet så hela fileén är täckt, vänd dem sedan i ...

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards