Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Johannah Eriksson - 28 september 2010 20:54

Idag känns det som att jag har tagit ett stort steg framåt. Jag har sökt massor av jobb idag och dessutom så har jag hämtat tidningen Platsjournalen från Arbetsförmedlingen, en liten fågel viskade i mitt öra att det fanns en del jobbannonser där, hihi. Har inte hunnit kolla än, har letat på internet efter jobb och skickat 3 ansökningar den senaste halvtimmen till olika företag. Det lär ju bli några vuxenpoäng i alla fall, eller?

  

Hahaha, lite surt kanske?!


I helgen kommer Bella hem till Västerås igen! Bella är min (såg du chrille, MIN!) bästa partykompis, bästa Kenny Starfighter-buddy och min bästa "bajs-humor-halva"   Det är ju så att hon hittade sin kärlek näst längst upp i vårt avlånga land som hon skaffade en bulle i ugnen med och så flyttade hon dit och lämnade mig här med min bajshumor och mina Kenny Starfighter repliker..   Men i helgen kommer hon hit igen, yey! Och självklart ska jag träffa henne, äta god mat och dra några gamla KS-repliker för henne så vi får skratta tills vi gråter. Hiho!   
/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards