Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Johannah Eriksson - 2 september 2010 20:20

Ny design.. igen! Var väl inte så länge sen jag gjorde den förra? Men, vad tycks om denna då?   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 2 september 2010 19:22

Imorse steg jag upp 08.45, drog på mig träningsskorna, halsduken och iPoden och sen kastade jag ut mig genom dörren och iväg på en "morgonpromenad".. eller ska jag kalla det för vandring, jag gick utan en enda paus i 55 minuter, heja mig! Synd att jag glömde kameran hemma för det var en fantastisk morgonsol i skogen, det var så otroligt vackert! Jag har bestämt mig för att gå upp 08.45 varje vardag och slänga ut mig på en promenad/vandring. Det är grymt skönt och det är ruskigt bra för kroppen, speciellt om man är en soffpotatis som jag har blivit, hehe.


Eftersom jag inte har så mycket annat att skriva så tänkte jag lägga upp en bild på mina "must have in my bag". Här nedan kommer den

  


1.  Plånboken

2.  Kalender + bläckpenna

3.  Hörapparatsbatterier

4.  Tuggtabletter mot halsbränna och sura uppstötningar

5.  Tuggummi

6.  Läppbalsam

7.  Tidtabeller för landsortstrafik och stadstrafik

8.  Kapsyl + vin öppnare (vet ju aldrig)


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards