Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Johannah Eriksson - 7 september 2010 21:59

.. JAAAooa, nej för fanken här ska inget hak rivas, inte än på ett tag. Det är så tråkigt att blogga på kvällen för det blir alltid samma visa i slutändan, alltid "nej-nu-ska-jag-gå-och-knyta-mig-tror-jag-najt-najt-inlägg".. Så eftersom ni antagligen redan listat ut att jag ska gå och knyta mig så besparar jag er (och mig själv) den meningen.


Min farsa går upp runt 04.00 varje vardagsmorgon och åker hemifrån runt 05.30 - 05.00 till jobbet och kommer hem runt 17.00 - 18.00 igen... om jag ska vara helt ärlig så fattar jag inte hur han orkar?! Om det är något som jag inte har ärvt av farsan så är det ju den disciplin att sparka upp sig själv varenda morgon utan att klaga och göra ett bra jobb ifrån sig, strongt farsan! Jag har gått upp 05.00 i 2 ynka dagar och jag vet inte.. Direkt när jag går upp ur sängen så vill jag bara kasta mig ner igen och rulla in mig i täcket som en kokong, men så fort jag kommer halvvägs ner för trappan så känns det som att jag skulle kunna springa ett helt marathon. Den känslan fortsätter hela dagen, sen när jag kommer hem så fortsätter den tills ungefär ... r... NU. KAPAAAOW!! Nu kraschar systemet och jag somnar på stört!


Så nu förbereder jag för kraschlandning om 3... 2... 1 .... SNARK


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards