Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Johannah Eriksson - 16 september 2010 22:04

Måste sova, måste hinna plugga, måste hinna duscha, måste hinna städa, måste hinna andas.. phu, det här är nog jobbigare än projektarbetet i gymnasiet.. eller..  näe, nu överdrev jag, projektarbetet var värre. Men det är jobbigt ändå, jag har tänkt att jag ska måla naglarna i 2 veckor nu, och hur har det blivit med det?! Jag har som längst hunnit plocka fram nagellacksborttagningen och 2 sekunder senare har jag tvärsomnat. Men imorgon, då jävlar anamma MÅSTE jag måla naglarna! Söta Ida fyller ju hela 18 jordsnurr och det ska firas med stor baluns hos allas våran älskade gayvän Alex och sedan en runda på krogen. En toppenfredag kommer det att bli minsann!   


Jag hade tänkt att slänga upp lite tips på bra produkter för hudvård, men nu strejkar min hjärna så det får bli imorgon eller på lördag. Good night, sleep tight!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards