Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Johannah Eriksson - 19 september 2010 23:10

  

 

Har jag sagt hur mycket jag ogillar arbetsförmedlingen?! Om inte, så gör jag vet nu! Jag håller på att slita av mig håret så fort jag måste ha någonting med dem att göra. Visst dem har fixat en underbar jobbcoach åt mig som hjälper mig med allt, men det är fan det enda dem har gjort. Nu tvingar dem mig att gå på det där förbannade "YOU" mötet, fast jag har viktigare saker just nu att göra. Jag tycker att "den viktiga saken" är viktigare än det där förbannade mötet nu, men för dem räcker inte det som giltig anledning. Åh, snälla Gud får jag skjuta alla som jobbar på arbetsförmedlingen?! Snällaaa?!?!!   

 

/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 19 september 2010 21:43

Det är dags för lite humor och vad passar inte bättre än att slänga upp ett Idol klipp såhär i "idol-tider". Den här killen har ju inte alla kroppsdelar i pulkan, hahaha.



Kommentera och säg vad ni tycker om den här snubben :)

/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 19 september 2010 13:59

  


Jag har varit och röstat för första gången i mitt liv. Det har varit svårt att veta vilka man ska rösta på, men jag tror att jag är rätt så säker på mitt val. Min pappa däremot tyckte att jag gjorde ett dåligt val och fällde en kommentar i vallokalen om att jag var en idiot som röstade som jag gjorde, haha. Man kan ju tro att en familj röstar likadant men i familjen Eriksson i Dingtuna gäller det icke. Vad har ni röstat?


Storebror fick följa med i rullstolen men fick vänta utanför med någon av oss tills vi var klara. Vi gick förbi kyrkan och han började peka på byggnaden och ville gå in där, så vi gick runt till baksidan för att kunna komma in på gården (eftersom det är bara en enda ingång som är utan trappor) När vi kommer fram till dörren på framsidan så ser vi att det inte finns någon ramp och dessutom står det en lapp på dörren att kyrkan är bara öppen under speciella tillfällen och när man ringer och säger att man vill komma in. Ska vi sitta och betala skatt för en kyrka som inte ens har öppet för allmänheten?! Såklart blev min storebror jätteledsen eftersom han verkligen ville gå in i kyrkan. Vilket jävla stolpskott är det som har bestämt det här?! Åh!!


Nog om kyrkor och idioter, i fredags var det fiesta för Ida på hennes 18års dag. Det var en sjujädrans förfest och sen var det tänkt att vi skulle till krogen och fortsätta festen med skumpa och VIP, men jag lyckades hamna med en skitcool tjej på bussen och tappade dem andra. Jag och Eve (som den här skitcoola tjejen heter) begav oss till Vega på fest, men den var ju så totalt lame så vi gick rätt snabbt igen. Då hamnade vi på Bjurhovda på fest med Tua och några kids, men det var rätt lame där också eftersom alla hade däckat när vi kom. Vid 03.00 drog vi båda hem till sig. Men jag hade en superrolig kväll allt som allt!   


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards