Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Johannah Eriksson - 25 september 2010 16:22

  

 

Nu har det börjat damma lite här i bloggen, ledsen för det. I onsdags fyllde jag ju 19 bast och jag vill bara tacka för alla grattis kommentarer på fb och för alla som firade mig, tack   Av mamma och pappa fick jag en iPod touch 32G och två böcker av mina favoritförfattare - Jo Nesbø och 'Lars Kepler' (Lars Kepler är bara ett författarpseudonym, de riktiga författarna heter Alexander och Alexandra Coelho Ahndoril) Förutom det fick jag pengar, presentkort och ett x antal förfärligt fina blommor. Blomman som jag fick från farmor är nästan lika lång som mig, men ack så vacker.


Igår var jag och pappa ner till Optiker Rynger och testade våran ögon. Det slutade med att jag kom ut med två glasögonbågar som jag ska prova hemma över helgen och se vilken som ser bäst ut. Så i början av oktober kommer jag vara en glasögonorm jag med.   


Jag har inget mer att uppdatera om, förutom att vi ska grilla för sista gången i år ikväll, mums!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards