Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Johannah Eriksson - 3 september 2010 22:22

Jag är såå sugen på att byta min profilbild på både Facebook och här på bloggen, men jag har ingen bild som jag är nöjd med. Imorgon när jag har duschat och fixat mig inför 'dejten' med Tua får jag försöka ta några bilder igen, om det inte funkar imorgon, då får jag fan lägga uppdatera med en blomma eller något annat mesigt. Funkar ju inte att ha fula eller gamla bilder som profilbilder.


update 23.11:

AHA! hittade en gammal bild från avslutningsmiddagen i 9an som får duga som profilbild på både FB och här. Vad sägs som de va?   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 3 september 2010 20:41

Jag startade min dag med en 40 minuters promenad och med lasse i min iPod, man kan omöjligt starta en bra dag på ett bättre sätt! När jag kom hem igen kokade jag två ägg och hällde upp en skål med lättfil med russin, sedan satte jag mig i soffan och kollade på något skräp (som vanligt..) medans jag åt min goda frukost. Efter det fick jag någon sorts energibomb, jag drog upp dammsugaren och dammsög hela huset, skakade alla mattor, fixade med disken, bäddade min säng och vädrade. Allt detta hann jag med innan klockan ens hade blivit 12.  Superwoman, tadaaa! Det är i stort sätt allt jag har gjort idag, förutom att ha varit ute och övningskört nu på kvällen med pappa.

  


Imorgon har jag en inbokad dejt med Tua på stan, wiho! Vi ska luncha/fika och bara sitta och mysa och prata, det är vi ju så förbaskat duktiga på båda två, och på bilden är vi fantastiskt duktiga på att se jävligt uttråkade ut, haha. Ireland in my heart 


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards