Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Johannah Eriksson - 14 september 2010 22:13

Jag måste ju ändå vara bra jävla duktig på att hitta det mest sorgliga videoklippen, det borde finnas ett pris för sånt och då skulle jag lätt kamma hem det. I've did it again people! Jag hittade en till i min oändliga samling med "snyft och snor" videos, här nedan kommer den. Den sorgligaste delen kommer i slutet, men man måste kolla på hela för att få den där äkta "snyft och snor" känslan.



Is'nt she adorable?! Hur söt får man bli egentligen, jag får diabetes av att bara titta på henne! Och hur sorgligt låter det inte när hon kramar sin pappa och samtidigt skriker "hi daddy, hi daddy!" Det är precis som om hon vill vara säker på att det inte är en dröm, aw.. fan, nu gråter jag igen. Det här håller inte. Imorgon får det fan bli ett roligt klipp, det börjar damma lite grann i humor-kategorin ser jag.


Tjingeling!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards