Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Johannah Eriksson - 5 september 2010 21:32

Jag har ett projekt på gång som innebär att det är uppstignig klockan 05.00 varje vardag från och med imorgon i två veckor, så nu är det alltså marsch pannkaka i sängen för mig! Hoppas jag kommer orka uppdatera bloggen medans projektet pågår, annars så vet ni att efter tre veckor så är jag tillbaka igen (en extra vecka för att återhämta mig med sömn)


Är det någon som vågar gissa vad det är för projekt?   


/ johannah eriksson

Av Johannah Eriksson - 5 september 2010 15:02


Nu har jag varit i shoppingfarten igen, har nyss klickat hem Kylie Minogues underbara doft "Sexy darling" på Nordicfeel för endast 169 kr, allt som allt! Jag sparar 150 spänn på att köpa på Nordicfeel än att köpa ute i butik, så den sidan kan jag varmt rekomendera till er!   

  


/ johannah erikson.


Av Johannah Eriksson - 5 september 2010 11:11

Igår var som sagt en väldigt bra dag, ännu bättre blev den när jag klickade hem dem här sex godingarna till min garderob från H&M Shop.

  


Jag måste hålla garderoben uppdaterad. Så därför tänker jag nu rensa ut den på allt sådant som jag inte använder så jag får plats med allt nytt senare.


Out with the old and in with the new


/ johannah eriksson

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards