Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 19 juni 2010 00:08

Vad ska jag göra en fredagkväll som denna? Krogen? .. Ne. Nattpromenad?.. Ne. Hm.. Nu vet jag! Jag ska lägga mig i sängen med bra musik i öronen och lösa korsord.  Musik + korsord = perfa! Jag vet att jag låter suupergammal, men vad kan jag säga? Man blir som man umgås,   

  

Den bästa musik just nu är, alltid och evigt trogna och kära Lars Winnerbäck   För er som är intresserade så ligger Live verisonerna av 'Av ingens frö', 'Kom', 'Dom tomma stegen' och 'Där elden falnar men fortfarande glöder' högst upp på min spelningslista. Så nu ska jag gå och njuta av en underbar mans ord om sånger från andra länder och kvinnor som har poesi i sina sår. Ni hör ju själva hur det låter - helt fantastiskt! Tacka gudarna för att det finns en Lasse som på så många vackra sätt kan beskriva alla känslor. Tack, tack Gud för att du skapade denna underbara man, tack! Nu låter jag nästan troende också, men det är jag bara när jag känner för det.


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards