Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 1 juni 2010 22:24

Nu är slutet nära, jag känner det, känner nästan lukten av den och kan nästan ta på den! Imorgon är det utklädnadsshowen som gäller och vi ska ge järnet med alkohol i kroppen! Så mycket blod, svett och tårar (eh, okej bara svett då) som vi lagt ner på att få ihop dans, musik och utklädnad och nu ska allting sättas samman. Jag är nervös men jag kan vara lugn, efter klockan 07.30 imorgon så kommer jag att vara alldeles lagomt varm i kroppen för att ge allt vad jag har och lite till!


Idag hade vi genrep på scenen och sedan vart jag studentfirad av min kuselini. Vi käkade på grekiska och sedan följde jag med henne när hon shoppade upp 500hundring efter 500hundring. Efter det träffade jag Linnea och Tua och åkte med dem till Tuas pojkvän eftersom vi skulle till Djäkneberget och grilla med the class. Vi grillade korv på pinnar och Petra grillade kött som tog bara 100 år att grilla, haha.


Nu taggar jag inför imorgon, har precis lagt ner utklädnadskläderna, svärden och spriten i väskan - det viktigaste! WOHO, snart är det över!!


OCH SÅ FINNS DET DEM SOM HAR FLERA 100 DAGAR KVAR!! OP07A SHAAAALALALLALAA!!


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards