Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 12 juni 2010 20:30

Igår var den mest lyckligaste och sorgligaste dagen i mitt liv. Jag är äntligen fri från allt helvetesplugg men jag har också skilts från många underbara människor som har förändrat mitt liv, bokstavligen. Jag älskar er alla som gick i OP07A, no matter what.    Vi kommer nog stöta på varandra någon gång i framtiden och jag hoppas vi kommer lyckas med många återföreningar av klassen under de resterande åren!

      




Vi började studentdagen med en champangefrukost hemma hos Madde innan vi gick/åkte till skolan för själva avslutningen och utspriget. Jag var så nervös för utspringet så jag trodde jag skulle kräkas, men sedan öppnades dörrarna och vi sprang ut till friheten och sjöng(skrek) studentsången samtidigt som vi viftade med våra betyg. Sedan klättrade vi upp på våran vagn och började hoppa och dansa tillsammans. När vi åkt två varv runt stan var klockan redan 14.00 och vi släpptes av vid skolan. Jag åkte hem och tvättade min klänning och duschade en snabbis innan resten av släkten kom. När kvällen kom åkte jag hem till Rebecca för förfest och sedan kom Emelies pappa och hämtade alla sina "pirater" och skjutsade oss till Blue Moon Bar och jag kan säga att jag hade så himmelskt roligt där så jag hade en stor klump i magen när jag gick ut därifrån. Men den klumpen försvann efter att jag intagit Konrad med Emelie, Christopher och Jim. Efter ytterligare en timme så kände jag att det var dags att bryta så jag gick till donken och åkte hem sedan för att sova så sött i min säng.


Det var hela min student i korta drag, tack alla som gjorde den underbar och minnesvärd, tack, tack och tusen tack!   


Nu börjar jag väl gråta snart, det börjar gå upp för mig att OP07A har gått i graven.. rest in peace the greatest class in the world   

 

/ johannah eriksson


Ovido - Quiz & Flashcards