Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 6 juni 2010 22:08

  

 

Jag förstår inte vad det är med folk längre? Nej, du är inte den enda som har blivit kränkt av en lärare och nej du är inte den enda som känner en stor klump i magen när du måste träffa den läraren! Jag har också blivit kränkt och det finns många fler där ute som också har det, så lägg ner! Skulle jag sluta gå på hans lektioner bara för att han har kränkt mig? Nej! Man biter i det sura äpplet och går och säger läraren något vänder man andra kinden till, what to do?! Och när jag säger till dig att jag behöver dig på redovisningen imorgon så ska du bara säga okej, för det är faktiskt våran tur att göra det nu! Man får inte alltid som man vill här i världen och det trodde jag att alla var medvetna om, men tydligen inte. Om du inte kommer imorgon och kommer med någon annan dum bortförklaring, då vet jag vart du står och då kommer du strax därefter veta vart jag står också.


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 6 juni 2010 19:15

Jag och Jasmine har legat hela dagen vid poolen idag och försökt bränna vårt fläsk, haha. Det gick väldigt bra kan jag säga och ikväll kommer jag att ligga i min säng och kvida av brännan, men jag får skylla mig själv helt enkelt!   Nu har min kära Jassebasse åkt hem, so sad so sad. Men det dröjer nog inte länge förens jag tar mig ner till Karlstad till henne. Jag har haft det jätteroligt tillsammans med henne och det känns som att vi har känt varandra hela livet även om detta var första gången vi träffades någonsin. Nu får vi börja planera inför mitt besök hos henne vid Lasse konserten i Karlstad, yey!   Tack för att du ville komma hit Jasmine,   


  

Detta är jag just nu! Jag känner mig alldeles bränd och ska nog snart gå ner och slänga in mig själv i en kall dusch och sedan stryka på lite Cool Aloe Gel från Hawaiian Tropic, love it!


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards