Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 5 juni 2010 20:42

Igår kom Jasmine till Västerås. Vi gick direkt ner på stan till apoteket eftersom hon skulle hämta ut lite grejer där, sedan tog vi en nr 11 och nr 4 på Spicy Hot och åt det tillsammans nere i Vasaparken, mysigt värre!   När vi kom hem till mig sedan så hoppade vi nästan direkt i poolen och stekte hela dagen lång. Kvällen spenderades framför hennes MacBook med Paranormal Activity, kusligt läskig. Sedan snarkade vi så sött ikapp.


Idag vaknade vi 07.50 (wtf, hur kunde det ske?!) och vi kunde inte somna om. Då satte vi på nästa skräckis - The Human Centepide. Men jag somnade rätt snabbt men blev väckt av Jasmine när hon tyckte att jag skulle se lite äckligt. Vi åkte även ner på stan idag och skulle shoppa och ha det trevligt. Jag hittade massa smått och gott medans Jasmine hittade nada. Vi tog en sallad på Vivaldi och sedan åkte vi hem till Dingis och badade lite innan vi gick och köpte pizza på Torino. Här nedan kommer några snygga bilder som Jassebasse har tagit under dagen.


      


Det var allt för mig idag, tack och hej leverpastej!


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards