Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Johannah Eriksson - 13 juni 2010 22:24

John Blund bör komma snart och sänka mig i djup dvala tycker jag. Imorgon börjar 4 veckors sommarjobb, som jag redan berättat i förra inlägget. Det är lite pirrigt men jag klarar det nog. Måste bara se till att komma upp i bra tid. Min buss går 08.42 ifrån mig så jag är i stan innan 09.00 och jag börjar klockan 10.00 Jag skulle kunna hoppa av tidigare och strosa lite sakta till Karlslund, men om det skulle regna en dag så är det nog inte så kul att strosa sakta. Jaja, we will see, we will see.



/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 13 juni 2010 17:54

Var nere i hamnen och gick omkring med hela min familj, jag menar hela familjen den här gången. Hampus satt i rullstolen, pappa puttade på, jag höll honom i handen och mamma och Andreas gick strax bakom och pratade. Jättemysigt var det! Innan vi åkte hem igen stannade vi och köpte glass till mig och Andreas. Jag tog kulglass (chocklad och hallonsorbet, mums!).   

Nu har jag och Andreas badat och brottats i vattnet hur länge som helst kändes det som. Så nu väntar vi på mat - grillat, potatisgratäng och beasås, ännu mer mums! Idag är en bra dag känner jag.


Imorgon börjar sommarjobbet i 4 veckor, samtidigt som det ska bli skönt att tjäna pengar så orkar jag nästan inte. Men jag har ju fått rätt softa tider, 10.00 - 16.30 Det är ju ingenting typ! Jag tror jag står ut med det, hähä.   


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards