Johannah Von Eriksson

Alla inlägg under januari 2011

Av Johannah Eriksson - 1 januari 2011 23:13

  



/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 1 januari 2011 17:53

Antingen är jag fortfarande skakad och lite orolig efter gårdagens chockbesked eller så är jag bara bakis och emotionell. Jag lyssnar på "Brustna hjärtans höst" med Lasse W och känner mig lite sorgsen.. 


"det här är timmarna av ovisshet
poeternas bensin
det här är natten när vi räknar våra stygn
allt gick så fort
"


  


Trots min nedstämdhet så har jag haft en kanon dag, både igår och idag (trots olyckan igår..) Igår var jag hemma hos min semla, Emelie och firade det nya året med henne, Ckrigge, Linnea, Jim och några positiva och spralliga tjejer och killar. Jag måste tacka Emelie och Christopher för att dem fixade iordning en sån kanonfest med lekar, mat och musik - Tack!  Och idag åkte jag, Linnea och Jim tillsammans ner på stan och mötte Bettan, Åke, Chrille, Bella och lilla söt-Alice på Spicy Hot. Jag och Jim var mer intresserade av Alice än av maten, hähä. Sedan turades vi om att hålla i henne och torka spya, hihi


Jahapp, nu är det 2011.. Jag känner på mig att det här är början på någonting nytt för mig och jag hoppas att den börjar snart, det är jobbigt att gå ensam på mörka stigar.. 


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards