Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Johannah Eriksson - 6 januari 2011 23:43

  


Torsdagen får gå i nostalgins tecken, det här är en bild från 22a januari 2010 (inte riktigt ett år sedan men men..) Bilden är från när jag och Irlandsgruppen tog med våra Irländska vänner ut på en riktig röjkväll på Silk.


Är det någon skillnad på mig?   


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 6 januari 2011 01:29

åh det var så länge sen jag höll på med sånt, jag saknar det lite grann

det är som att jag har valt att växa upp liite för fort för att slippa alla känslor

som kommer rusandes mot mig likt en flock med stridslystna tjurar

men det här, det är ett helt vanligt återfall

igår: jag var befriad från allt det där, det var bara jag, du och vi, våra andetag och våra hjärtan som slog för samma sak - oss

idag: Mr Destruktiv hälsar på och tog med sig sin fru Missmod också, dem är inte så stora som dem låter, men nog jobbiga ändå att ha och göra med.

 

varför är man alltid en jävla nybörjare på sånt här?

 

i dina ögon, är det lättare att va

jag trivs bättre i dina ögon   

 

/johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards