Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Johannah Eriksson - 11 januari 2011 23:14

  


Min mage har motarbetat mig hela dagen idag, jag blir helt galen! Inte en endaste matbit har fått slinka ner i min mage, bara lite isvatten fick komma hela vägen ner.   Och nu, efter att ha sovit några timmar och bara tyckt allmänt synd om mig själv så börjar min mage skrika efter mat.. klockan 23.14 på kvällen?!! Dumma mage å inte skrika lite tidigare.. Så nu sitter jag här, återigen, precis som under den tiden jag hade min p-stav och var sugen på allting i matväg! Jag zappade förbi en bild av en påse chips nyss och min mage bara skrek till av längtan efter chips, herregud.. patetiska mage.. Om man bortser från min mage så mår jag bra, i min själ och i mitt sinne, det kanske inte syns så bra på mitt flin på bilden, men jag mår så bra innuti.   


Jag blir så lycklig när jag får vara i dina ögon    


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards