Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Johannah Eriksson - 20 november 2010 00:13

Jag kan faktiskt inte låta bli att bli tårögd och emotionell när jag ser lill-weises tårar eller Jays tårfyllda ögon på aftonbladet.se. Herregud.. vad ska jag säga? Jag saknar ord om Jays framträdande idag, han ÄR redan Mr Idol 2010! Och vad ska jag säga om utröstningen av Andreas? SKÄMS PÅ ER SVENSKA FOLKET! How in the fucking sweet bloody mother to jesus?! Andreas var såå mycket bättre än bagar-Olle! Men jag har i alla fall ett hopp kvar i tävlingen - Jay Smith   Oh my lord! Hade han inte varit gift så hade jag norpat honom right here, right now! 

  


Imorgon, eller.. idag rättare sagt, ska jag på Harry Potter, wiho! Thats my saturday! På söndag jobbar jag igen, då blir det tre-dagars. 1 delad tur och 2 kvällar. Tjingeling! 


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards