Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Johannah Eriksson - 13 november 2010 00:13

Det kommer nog sånahär moments i varje människas liv, fast jag tror det kommer lite oftare för mig.. Så många minnen som jag hade glömt och som jag ville ha ut ur mitt synfält, dem kommer alla tillbaka nu. Jag tror nog lite väl ofta att jag är någon sorts grekisk gudinna som inte går att bräcka, men sen uppenbaras min akilleshäl och allting spricker.. 



Men för övrigt så är allting helt ok. Jag har ett jobb att gå till och jag känner att jag har hittat hem i den här djungeln av jobbval, det är skönt. Hade en dokumentationskurs idag, fick deligering och annat smått och gott. Jag tycker nog att livet leker ändå även fast min hjärna vill köra några minnessekvenser på repeat.. 


Imorgon ska jag baka lussebullar, mumsfillibaba ohyeah! Måste bara skryta om att jag har riktiga skills på bakning, kanske skulle gå som lärling på bageri istället? NEJ, nu är det hemtjänst som gäller, hemtjänst, hemtjänst, hemtjänst.. 


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards