Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Johannah Eriksson - 17 oktober 2010 23:20

Jag är så glad, för att det mesta i mitt liv går så bra nu! Imorgon blir jag lite mer vuxen och lite gladare än idag, kan ni gissa vad det är som händer imorgon? Gissa på, gissa hej vilt!   


Något som är mindre lyckorus-framkallande är att min säng står helt totalt obäddad bakom mig. Jag slet ut allting som har med säng att göra för att det behövdes byta och göras rent, jag gick sedan och hämtade nytt av allting och la det ihopvikt på sängen eftersom jag kände att en tur med lillebror till Engsö slott lockade mer. Lillebror har tagit på sig ansvaret att fixa ihop bilderna till en liten video så jag hoppas han gör den så snart som möjligt, då får ni se resultatet.   


Såå, man kan väl säga: som man bäddar får man ligga.. haha, klyftigt va?


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 17 oktober 2010 18:17

Från i fredags när jag åkte ut till Lövsta naturreservat och gick, sista bilden är Tidö slott med på. Dem här bilderna visar det bästa med att bo på landet, lugnet, allt det naturliga och friheten. varsågoda!

  




   


   


   


   


   


/ johannah eriksson.  

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards