Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Johannah Eriksson - 15 oktober 2010 22:09

Imorgon åker jag till Stockholm och träffar min fina Jasmine (som egentligen bor i karlstad) Det ska bli jättekul! Shopping, god mat, gott sällskap och massa bravader. Två knasiga tjejer från varsit håll av landet som möts (nästan) på mitten och hittar på massa tok, öj öj öj.   Jag tar tåget mot Stockholm som går klockan 09.00 från Västerås och är tillbaka på hemmaplan vid 20.07 på kvällen igen, woho!


Tidigare idag så tog jag bilen och åkte ut till Lövsta utkiksplats i Askövikens naturreservat. Åh vad stilla och lugnt det var, jag var heelt själv på platsen och kunde njuta av utsikten över Tidö slott och alla ängar som flockas av kanadagäss och andra fåglar. Fick några bilder som jag tänker lägga upp en annan dag, orkar inte just nu.


Nu ska jag fixa något att dricka och sedan krypa ihop framför Case 39, har hört att den ska vara lite läskig. Får väl se om den är så läskig som många säger,


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards