Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Johannah Eriksson - 4 oktober 2010 19:42

  

Idag fixade jag körkortet!   På första försöket dessutom, både teorin och uppkörningen! Jag är så sjukt jäkla lycklig just nu, vilken jävla frihet! Det första jag gjorde när mamma kom hem med bilen igen var att sätta mig och åka iväg själv hem till mormor och morfar och berätta för dem om körkortet. Min mormor och morfar har betalat det mesta av mitt körkort och har även tjatat en hel del på mig och mina päron om att jag måste ta det snart, så vi höll det hemligt för dem när jag började intensivutbildningen och när jag skulle köra upp och så. Självklart vart dem chockade när jag kom hem till dem helt själv med bilnycklarna i handen, hehe.


Jag kan egentligen inte fatta att jag får köra nu, det är fortfarande lite overkligt. Det kommer väl med tiden antar jag.


Nej shit, nu immar mina glasögon igen bara för att jag är så exhalterad! Ska gå och kolla på Ullared och lugna ner mig lite grann, hihi.


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards