Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Johannah Eriksson - 27 juni 2011 13:47

Jag har aldrig varit smart, 
Har alltid varit den som kommer sist över linjen 
Jag har aldrig förstått vad andra förstår 
Har alltid varit långsam och trög 
Jag vad sist med att stå, sist med att gå 
Sist med att lära mig prata


Men du ger mig ljus, du visar mig vägen 
Du håller min hand 
Du ger mig mod att våga försöka 
Att aldrig ge upp 
Spelar ingen roll 
Om jag är hjälplös 
Så länge du är min


Jag kommer aldrig bli rik 
Kommer aldrg ha råd att ge dig allting du förtjänar 
Jag kan ge allt jag har 
Du kan få hela mig 
Jag lovar att vara rädd om det vi har


Men du ger mig ljus, du visar mig vägen 
Du håller min hand 
Du ger mig mod att våga försöka 
Att aldrig ge upp 
Spelar ingen roll 
Om jag är hjälplös 
Så länge du är min


Spelar ingen roll 
Om jag är hjälplös 
Så länge du är min ♥


/ johannah eriksson.

Av Johannah Eriksson - 27 juni 2011 00:05

Har bara ett ord för dig - patetisk! Vad får dig å tro att du kan klampa in såhär bara, helt plötsligt är allt OK och helt plötsligt har du fått tillbaka talförmågan? Men de senaste 8 månaderna då? Svalde du din tunga och råkade hosta upp den igen nu? Det finns inget längre att hämta här, allt det du hade är borta, den delen som du fick av mig har gått vidare och sökt sig till nya och bättre platser. Du har förlorat mitt intresse, för länge sen.. Försvinn bara här ifrån, ingenting är ditt längre..


Gash va jag vart irriterad nu, snart åker väl någonting ner i golvet, måste få ut det.. 


   

Imorgon åker jag och dem 3 vännerna J, B och I till Borlänge och Peace and Love festivalen, woop woop! Jag är supertaggad, fast vart lite mindre taggad när jag såg hur långt det var från långtidsparkeringen till själva campingområdet, det kommer bli en riktig kamp med att få med tält, väskor och dricka till campingen, but we will make it, right?   


Jag kommer sakna din röst i natten och alla dina fina ord, men 1 vecka går fort, den gör det fast det inte känns som det min fina snart är jag hos dig också. 


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards