Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Johannah Eriksson - 20 juni 2011 21:17


Hallå där! Börjar det här inlägget med en väldigt fin låt, Get here (if you can) med Oleta Adams. Sjukt fin låt! 


Allting känns så jävla bäst just nu, allting går så jävla bra i mitt liv nu. Visst, det går väl inte spikrakt men några svängar och gropar får man väl räkna med, men förutom det så är allting nästan perfekt! 


Imorgon kommer Karlstad-Jasmine hit, då blir det lite röj på stan och sedan Spicy hot, i övermorgon tar vi min räserfräser och kör hela vägen till Göteborg för Liseberg och Flogging Molly, wihoo!  Det fränaste är ju att min finaste Linnea & co. ska också till Göteborg så då får jag träffa dem där också, wiiihoooo! 


Nej nu ska jag vara riktigt boring och gå och kolla på en film, hiho. Tjarrå!



/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards