Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Johannah Eriksson - 17 augusti 2011 23:45


Precis som rubriken lyder så har jag kastat runt min stora bokhylla idag. Jag har vridit och vänt, ställt på alla saker, plockat bort allting lika snabbt, vänt på den en gång till och ställt allting tillbaka, tagit bort allting igen.. ok, ni fattar va? Jag fick ett infall att jag skulle prova och lägga min bokhylla ner så jag fick en låg och lång istället för en smal och hög, men efter att ha vridit och vänt så slog det mig att den nog stod som allra bäst så som den stod från början. Men nu vet jag i alla fall att den inte passar som liggande så nu behöver jag inte fundera över det nå mer, haha. 


Dessutom så drog jag med mig mor och far till IKEA och inhandlade en liten bokhylla, bordslampa och 2 korgar som jag placerade där min golvlampa stod förut (ni som varit i mitt rum vet vart jag menar) Så nu sitter jag här och är helt supernöjd med mitt rum! 


Har varit väldigt effektiv idag känner jag, inte nog med att jag har investerat i nya möbler, jag har också uppdaterat mitt minneskort till min digitala fotoram, så numera är gamla dräggiga festbilder ett minne blott och bilder på min älskling visas istället mellan bilder från Irland, Gran canaria och studenten. 


Nähä, nu tror jag att jag ska gå och leta reda på min korsordstidning och lägga mig i sängen och gnugga geniknölarna, önska mig lycka till! 


/ johannah eriksson.

Ovido - Quiz & Flashcards