Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Johannah Eriksson - 2 juli 2011 18:52

 

Åh vilken lycka! Storebror är hemma, det är livat i huset och jag bara fullständigt njuter av oväsendet och dem irriterande ljudsekvenserna som han spelar på repeat timme ut och timme in. Har varit inne hos honom och stått och sjungt med till Electric Banana Band och joddlat med till Banarne och Trazan Apansson - precis som förut. Min fina lilla storebror, om du bara visste hur mycket jag älskar dig 


Idag lever jag på ett lyckorus som strömmar fram i mina ådror. Jag är så lycklig att H är hemma och överöser mig med kramar och jag får överösa honom med pussar och kittla honom, jag är så lycklig över att Du finns i mitt liv ♥.. det är egentligen så mycket som jag är lycklig över, men dessa två ligger mig närmast hjärtat. 


Jaja, på fredag drar jag mig norr ut mot Timrå och agerar brudtärna på Bella och Chrilles bröllop. Dem börjar bli så stora dem små liven   


Det är bara du ♥


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards