Johannah Von Eriksson

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Johannah Eriksson - 29 juli 2010 18:23

Även om rubriken låter deprimerande så är det inte så i mitt fall, jag tycker det är skönt att det regnar nu. Det luktar så gott och det blir så härligt svalt i rummet. Jag har suttit inne hela dagen och laddat med massa bra TV-program. "Hells Kitchen", "Mannen som talar med hundar", "Masterchef" och "Made" är bara några av programmen som jag har hunnit kika på idag. Pappa åkte till Budapest idag för att kolla på Formel 1 live. Då passar jag på att göra XL chockladbollar till mig och mamma med lite extra kaffe i - hur goda som helst! Hade pappa varit hemma hade jag lika gärna kunnat langa dem direkt till hans mun efter att jag hade rullat färdigt dem, haha.



Jag har inte så mycket mer att säga så jag lägger ut det här klippet på "Lilla Grannfejden". Jag ääälskar lilla Aschberg, haha.


/ johannah eriksson.

Om mig

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej eller kille som läser min blogg?
 Tjej
 Kille
 Både och

Beöksräknare

Försvunna Barn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Värde

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards